
El Taco Truck väljer JMWGolin
Under andra halvan av 2022 hade vi den stora äran att hjälpa El Taco...
Läs mer
Under andra halvan av 2022 hade vi den stora äran att hjälpa El Taco...
Läs mer
Äntligen är MAX Burgers Idolkampanj MAX Sessions igång igen. Årets premiärspelning genomfördes framför storpublik...
Läs mer
Det Nya Arbetslivet är ett koncept som vi jobbat med tillsammans med Microsoft Sverige...
Läs mer
Nu står det klart att Sveriges Annonsörer efter en upphandling väljer JMWGolin som ny...
Läs mer
Inför premiären av den åttonde och sista säsongen av Game of Thrones gjorde vi en PR-kampanj i form av ett anti spoiler-kit för Telia Play och HBO Nordic. Detta...
Till julen, årets kanske stressigaste högtid, lanserade vi med Samsung det mest avslappnade vi kunde tänka oss: världens första TV-spa. Vi gjorde det för att nå ut till en...
Under 2021 var MAX Burgers huvudsponsor till Idol på TV4. Syftet med samarbetet var att nå fram till barnfamiljer och unga vuxna med engagerande kommunikation. JMWGolin fick i uppdrag...
Vi har en stående brief att löpande identifiera omvärldshändelser som inspiration till kommunikation som ger Lidl möjlighet att nå ut i egna kanaler med budskap om mat av högsta...