MAX Burgers: Ät med öronen
Vi äter med öronen brukar man ju säga, eller? Nej det brukar man inte. Men faktum är att fler borde använda ljud i sin...
Läs mer
Spana in vad vi hjälpt MAX Burgers med.
MAX Burgers är Sveriges äldsta och mest omtyckta burgarkedja. De första burgarna började serveras i Gällivare redan 1968 och idag finns man över hela Sverige men även i Norge, Danmark och Polen. Branschledande på hållbarhet och med världens första klimatpositiva burgare är det inte konstigt att man 16 år i rad har Sveriges mest nöjda gäster.
Vi äter med öronen brukar man ju säga, eller? Nej det brukar man inte. Men faktum är att fler borde använda ljud i sin...
Läs mer
MAX Burgers ser det som en av sina viktigaste uppgifter att se till att deras gröna burgare smakar minst lika gott som de som serveras...
Läs mer
Under 2021 var MAX Burgers huvudsponsor till Idol på TV4. Syftet med samarbetet var att nå fram till barnfamiljer och unga vuxna med engagerande...
Läs mer
MAX Burgers är idag världens enda klimatpositiva restaurangkedja och för det har man tilldelats ett Global Climate Action Award av FN. Men man är...
Läs mer
För att uppmärksamma den stora öppningen av MAX Burgers nya restaurang på Medborgarplatsen i Stockholm valde vi att hylla något från platsen i sig,...
Läs mer
MAX Burgers är Sveriges äldsta burgarkedja. Den första restaurangen öppnade 1968 på Västra Kyrkallén 11 i Gällivare. Idag finns MAX över hela Sverige och...
Läs mer
Inför öppningen av MAX Burgers nya restaurang på Hötorget i Stockholm tog vi fram annonser utformade som en hyllning till själva platsen i sig....
Läs mer
MAX Burgers är Sveriges äldsta burgarkedja. Det första MAX öppnade 1968 på Västra Kyrkallén 11 i Gällivare av Curt Bergfors och Brita Fredriksson. Än...
Läs mer
Efter att USA under ledning av Donald Trump gjorde avsteg från klimatavtalet i Paris krävdes det att fler började göra mer för att lösa...
Läs mer
MAX Lyxshake är en milkshake gjord på det traditionella viset. Handgjord i restaurangen med mjukglass som vispas med mjölk och ditt val av smak,...
Läs mer
Uppdraget var att lansera Max nya gröna hamburgermeny. Affärsmål: att 5% av gästerna skulle välja en vegetarisk hamburgare under lanseringen och 0,3% i...
Läs mer