8 nomineringar i SPINN 2019 till JMWGolin

8 nomineringar i SPINN 2019 till JMWGolin

Det är en glädjens dag. Nomineringarna till PR-Sveriges mest prestigefyllda pris Spinn släpptes igår. Vi jublar ihop med våra uppdragsgivare över hela 8 nomineringar. Nytt byrårekord för oss här på JMWGolin.

Först och främst är vår egen Ellen Spångberg nominerad till Årets rookie. Fantastiskt roligt. Vi håller tummarna att hon får ta över stafettpinnen efter vår Jonas som vann förra året.

Kampanjen Game of Thrones Anti Spoiler-kit som vi gjort tillsammans med Telia är nominerad till Årets realtidskampanj.

Lanseringen av Delifresh Plant Beef som vi genomfört för MAX Burgers i samarbete med Acne och Starcom är nominerad i kategorin Årets integrerade.

Det långsiktiga arbetet tillsammans med MAX Burgers gällande god mat och hållbarhet nominerades i kategorin Årets Thought Leader.

PR arbetet vi gör ihop med Lidl nominerades i kategorin Årets varumärkesbyggare.

Sen är våra uppdragsgivare Bella Goldman på Lidl och Helene Schöldsten från WSP båda nominerade till Årets kund.

Till sist är JMWGolins digitala planner Deeped Niclas Strandh med i kampen om att återigen blir Årets pr-influerare i Cision PR Influencer Award som delas ut på Spinn varje år.

Nu laddar vi upp inför Spinngalan som går av stapeln den 28 november.

Heja!

Till toppen