
Sex nomineringar i Spinn25
En av de stora höjdpunkterna under det svenska PR-året är när vår branschorganisation presenterar de nominerade till Spinngalan. Tävlingen där årets bästa PR-kampanjer utses. Vi på JMWGolin firar lite extra idag då vi fick sex nomineringar tillsammans med våra uppdragsgivare.
De nominerade kampanjerna är:
- Vägen till trygga bad tillsammans med Trygg-Hansa i kategorin Årets hållbarhetskommunikation
- Microsoft lyfter AI i Sverige tillsammans med Microsoft i kategorin Årets B2B
- En mighty burgarlansering tillsammans med MAX Burgers i kategorin Årets Integrerade
- Bankettmenyn tillsammans med MAX Burgers i kategorin Årets Konsument PR
- Den tretåiga hackspetten tillsammans med Lantbrukarnas riksförbund i kategorin Årets Non Profit
- Bankettmenyn tillsammans med MAX Burgers i kategorin Årets PR-strategi
Och som grädde på moset blir vår egen stjärna Elias Hedström nominerade till Årets Rookie, det kanske finaste priset av dem i alla!
Nu håller vi alla tummar och tår för att nomineringarna omvandlas till vinster på galan den 27 mars på Wallmans i Stockholm.