Framgång med Influencer Marketing

Vid sidan av content är nog Influencer Marketing ett av de mest omskriva och mest använda branschbegreppen de senaste åren. Men vad innebär det, hur ska du göra och kanske framförallt, hur mäter du framgång för din affär? Allt detta berättar vi om på höstens andra frukostseminarium här på JMWGolin.

Datumet som gäller är torsdagen den 30 november. Medverkar gör Malou Rönnmark (Senior kundansvarig), Nina Starco (Senior Projektledare/Influencer marketing-specialist) och Deeped Niclas Strandh (Digital planner/Sociala medie-strateg).

Malou, Nina och Deeped lotsar oss tillsammans igenom räckviddssiffrorna i det nya medielandskapet, ingredienserna bakom ett lyckat influencersamarbete och hur du mäter framgång. Självklart kommer vi dela med oss av fler inspirerande case samt diskutera utmaningar och möjligheter i framtiden.

Anmäl dig här!

Varmt välkommen!

Till toppen