JMW värvar fyra

JMW_Fyra

JMW rekryterar fyra nya medarbetare: en senior kundansvarig, en PR-specialist, en junior PR-specialist och en kontorsansvarig.

– Vi är oklädsamt nöjda över att ha knutit till oss den här superkvartetten av högintelligenta och trevliga genier. Bredden i deras kompetens speglar byrån perfekt, vi är en fullservicebyrå som tycker att PR och övrig marknadskommunikation jobbar bäst tillsammans, säger Louise Leo, vd på JMW.

Ny kundansvarig är Malou Rönnmark, som kommer från Harvey Nash där hon var marknadschef. Malou har gedigen erfarenhet av marknadsföring av mat och dryck, bland annat på Prat PR och RP PR. Hon har även varit på MTG och Svenska Shell.

Anna Anderberg kommer in som PR-specialist på JMW. Hon var senast PR-konsult på Friends Agenda där hon främst stöttade uppdragsgivare inom teknik och IT. Förra året nominerades Anna i Young Cannes Lions PR-kategori. Hon har tidigare jobbat med hälsokommunikation på Ogilvy i Sydney samt med content marketing och SEO på en teknikstartup i München.

JMWs nya juniorkonsult Erik Filén kommer från Informations- och PR-programmet på Mittuniversitetet. Han har tidigare gjort en längre praktik på JMW och var uppskattad för sin support till MAX-  och Hotels.com-teamen. Innan studierna sålde han digitala reklamplatser i sin hemstad Östersund.

Som kontorsansvarig är Anna Mårshans expert på att ge alla besökare ett varmt välkomnande på JMW. En examen i medie- och kommunikationsvetenskap ger god förståelse för vardagens utmaningar på byrån. Anna kommer senast från fastighetsrådgivaren Pangea Property Partners.

JMW är en reklambyrå som är en PR-byrå som gör reklam och PR. Nyligen startades systerbyrån The Content Family tillsammans med mediebyrån Scream.

Till toppen